logo
امروز : پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۵
[ شناسه خبر : ۴۱۲۹۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس‌کل دادگستری زنجان:

بالا بردن آگاهی‌های حقوقی مردم ضروری است

بالا-بردن-آگاهی‌های-حقوقی-مردم-ضروری-است
رئیس‌کل دادگستری زنجان گفت: بالابردن آگاهی‌های حقوقی مردم امری لازم و ضروری است که باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ به نقل از روابط عمومی دادگستری زنجان، حجت‌الاسلام علی فرجی‌برحق در آئین افتتاح طرح قاضی در مدرسه که با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری و مدیر و دانش‌آموزان دبیرستان نمونه دولتی دخترانه شهید قاسم سلیمانی زنجان برگزار شد، اظهار کرد: دوران تحصیل یکی از دوره‌های شیرین و آینده‌ساز برای دانش‌آموزان است.

بیشتر بخوانید

وی گفت: کسب علم، نورانیت و معنویت در این دوران برای دانش‌آموزان زمینه پیشرفت کشور و سعادت آن‌ها در مسیر زندگی را رقم خواهد زد، توجه به این مقوله‌ها مورد اهتمام جویندگان علم قرار گیرد. 

رئیس‌کل دادگستری زنجان با تأکید بر اینکه اخلاص در انجام کارها رمز موفقیت بشریت در جامعه است تصریح کرد: توجه به آموزه‌های دینی در مسیر زندگی همواره چراغ راه بشریت است، چرا‌که عمل به این امر موجب نزول رحمت الهی است. 

وی افزود: بالابردن آگاهی‌های حقوقی مردم امری لازم و ضروری است که باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه می‌شود.

رئیس‌کل دادگستری زنجان ارتباطات ناصحیح اجتماعی و انتخاب دوستان ناباب را از آثار منفی در بروز آسیب‌های اجتماعی میان دانش‌آموزان بیان کرد و داد: توجه به معیارهای انتخاب صحیح دوستان با شناخت دقیق از خانواده‌ها و خود فرد مورد توجه قرار گیرد.

فرجی‌برحق بیان کرد: اجرای طرح قاضی در مدرسه در راستای بالا بردن آگاهی‌های حقوقی با استفاده از کارشناسان مجرب حقوقی و قضائی استان است که با اجرای طرح شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی در مدارس خواهیم بود.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۵:۰۰
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۲۵
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۲
  • غروب آفتاب : ۱۷:۳۸
  • اذان مغرب : ۱۷:۵۶
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۱۹